Adobe PDF (926.41 kB)
Title Details:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Authors: Ypsilantis, Georgios
Mouti, Anna
Reviewer: Arvanitis, Panagiotis
Subject: HUMANITIES AND ARTS > LINGUISTICS > FIELDS OF LINGUISTICS > APPLIED LINGUISTICS > (HUMAN) LANGUAGE INSTRUCTION > FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION
HUMANITIES AND ARTS > LINGUISTICS > FIELDS OF LINGUISTICS > APPLIED LINGUISTICS
HUMANITIES AND ARTS > LINGUISTICS > FIELDS OF LINGUISTICS > APPLIED LINGUISTICS > (HUMAN) LANGUAGE INSTRUCTION > FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION
Keywords:
Personal Differences
Cognitive Style
Second Language Learning
Motivation
Learning Strategies
Description:
Abstract:
Σύμφωνα με τον Willing (1987), οι στρατηγικές μάθησης εφαρμόζονται από τους μαθητές προκειμένου να διαχειριστούν την πληροφορία που τους δίνεται και να την ελέγξουν. Βοηθούν τους μαθητές στην πορεία της μάθησης. Είναι νοητικές διαδικασίες που χρησιμοποιούνται από τους μαθητές για να στηρίξουν την προσπάθειά τους στη μάθηση. Είναι τεχνικές, προσεγγίσεις και εσκεμμένες/ προμελετημένες ενέργειες που οι μαθητές χρησιμοποιούν για να διευκολύνουν τη μάθησή τους και να την κάνουν πιο αποτελεσματική. Η συνειδητότητα είναι μια έννοια άμεσα συνυφασμένη με τον όρο στρατηγική. Στρατηγική είναι μια διαδικασία, η οποία επιλέγεται συνειδητά και μπορεί να οδηγήσει σε πράξεις που ενισχύουν τη χρήση της ξένης γλώσσας διαμέσου της αποθήκευσης, της συνοχής και διατήρησης, της ανάκλησης και της εφαρμογής της πληροφορίας.
Linguistic Editors: Papadopoulou, Theodora
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/5003
Bibliographic Reference: Ypsilantis, G., & Mouti, A. (2015). ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ [Chapter]. In Ypsilantis, G., & Mouti, A. 2015. Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: στιλ και στρατηγικές μάθησης [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/5003
Language: Greek
Is Part of: Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: στιλ και στρατηγικές μάθησης
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions