Adobe PDF (424.03 kB)
Title Details:
Το εν-τω-κόσμω-Είναι ως συν-Είναι και εαυτότητα. Ο “Κανείς”
Authors: Theodorou, Panagiotis
Reviewer: Xiropaidis, Georgios
Subject: HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL TRADITIONS > CONTINENTAL PHILOSOPHY > PHENOMENOLOGY
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > APPROACHES AND SCHOOLS IN PHILOSOPHY > EXISTENTIALISM
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHY, MISCELLANEOUS
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > HISTORY OF WESTERN PHILOSOPHY > 19TH CENTURY PHILOSOPHY
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL DISCIPLINES (EXCEPT ETHICS) > PHILOSOPHY OF MIND
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > APPROACHES AND SCHOOLS IN PHILOSOPHY
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > APPROACHES AND SCHOOLS IN PHILOSOPHY
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL DISCIPLINES (EXCEPT ETHICS) > METAPHYSICS
HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL DISCIPLINES (EXCEPT ETHICS) > METAPHYSICS > ONTOLOGY
Keywords:
Phenomenology
M. Heidegger
Ontology
Metaphysics
Being
Zuhandenheit
Vorhandenheit
Language
Existence
World
Existential Analytic
Meaningfulness
Care
Being-in-the-world
Truth
Sense
Fall
Descartes
Heremeutics
Befindlichkeit
Understanding
E. Husserl
Ontology Of Tools
Description:
Abstract:
Στην παράδοση, το ον που απαντά στο «ποιος;» είναι το υποστασιακό-παρευρετικό subjectum ως εαυτός. Η Υπαρκτική Αναλυτική θα δείξει πως το «ποιος;» μπορεί να είναι ένα εγώ που δεν είναι και «εγώ ο ίδιος». Το εδωνά-Είναι ως εαυτός συν-Είναι συνανθρωπικά με τους άλλους στον σύγκοσμο. Το εδωνά-Είναι είναι ουσιωδώς συν-εδωνά-Είναι ακόμα και όταν είναι μόνο του. Το μόνος-Είναι δεν σημαίνει την παρεύρεση του εδωνά-Είναι και δεν αίρεται με τη γειτνίαση σε άλλα εδωνά-Είναι. Δεν συν-Είμαστε με “ξένους ψυχικούς βίους” αλλά με άλλα γεγονικά εδωνά-Είναι που τα αναγνωρίζουμε ως εαυτούς. Στο επιμεριμνούν υπερμεριμνώδες αλληλο-συν-Είναι μας ανησυχούμε για την απόσταση. Στο αποστατικό συν-Είναι το αλληλο-συν-Είναι τρέπεται σε «μέσο όρο». Η αποστατικότητα, ο μέσος όρος, και η ισοπέδωση είναι οι τρόποι του Είναι του “κανείς”. Ο “κανείς” της δημόσιας σφαίρας ελαφραίνει το εδωνά-Είναι, το βολεύει (και, έτσι, κυριαρχεί πάνω του κάνοντάς τον «κανένα» και «ουδένα»).
Linguistic Editors: Violitzi, Georgia
Technical Editors: Bozionelos, Gavriil
Graphic Editors: Bozionelos, Gavriil
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/4270
Bibliographic Reference: Theodorou, P. (2015). Το εν-τω-κόσμω-Είναι ως συν-Είναι και εαυτότητα. Ο “Κανείς” [Chapter]. In Theodorou, P. 2015. Introduction to Martin Heidegger's "Being and Time" [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/4270
Language: Greek
Is Part of: Introduction to Martin Heidegger's "Being and Time"
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions