<=
Index
=>
9.10. Αντιστοιχίστε τους όρους που αναφέρονται σε μοντέλα εμπλοκής μαθητών σε παιχνίδι (αριστερά) με τα σχετικά πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα (δεξιά):
Matching exercise
Match the items on the right to the items on the left.
Check
"Παίζω"
???
Πλεονέκτημα ότι οι παίκτες-μαθητές εμπλέκονται άμεσα σε έτοιμο παιχνίδι
Οι μαθητές δεν καθυστερούν στο να αναπτύξουν οι ίδιοι το παιχνίδι αλλά μπορούν να αλλάξουν κάτι (πχ. τιμές παραμέτρων) και να μάθουν διερευνώντας τις συνέπειες των αποφάσεών τους στο παιχνίδι
Μειονέκτημα το ότι θα απαιτηθεί χρόνος ώστε οι παίκτες-μαθητές να μάθουν πώς να προγραμματίζουν για να αναπτύξουν το παιχνίδι τους
"Δημιουργώ"
???
Πλεονέκτημα ότι οι παίκτες-μαθητές εμπλέκονται άμεσα σε έτοιμο παιχνίδι
Οι μαθητές δεν καθυστερούν στο να αναπτύξουν οι ίδιοι το παιχνίδι αλλά μπορούν να αλλάξουν κάτι (πχ. τιμές παραμέτρων) και να μάθουν διερευνώντας τις συνέπειες των αποφάσεών τους στο παιχνίδι
Μειονέκτημα το ότι θα απαιτηθεί χρόνος ώστε οι παίκτες-μαθητές να μάθουν πώς να προγραμματίζουν για να αναπτύξουν το παιχνίδι τους
"Μετασχηματίζω"
???
Πλεονέκτημα ότι οι παίκτες-μαθητές εμπλέκονται άμεσα σε έτοιμο παιχνίδι
Οι μαθητές δεν καθυστερούν στο να αναπτύξουν οι ίδιοι το παιχνίδι αλλά μπορούν να αλλάξουν κάτι (πχ. τιμές παραμέτρων) και να μάθουν διερευνώντας τις συνέπειες των αποφάσεών τους στο παιχνίδι
Μειονέκτημα το ότι θα απαιτηθεί χρόνος ώστε οι παίκτες-μαθητές να μάθουν πώς να προγραμματίζουν για να αναπτύξουν το παιχνίδι τους
Check
OK
<=
Index
=>