Adobe PDF (574.66 kB)
Title Details:
PROMOTION AND COMMUNICATION STRATEGIES FOR INTERNATIONAL MARKETS
Authors: Lymperopoulos, Konstantinos
Janavaras, Basil
Salamoura, Maria
Reviewer: Avlonitis, Georgios
Subject: LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING
LAW AND SOCIAL SCIENCES > ECONOMIC SCIENCES > BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING > MARKETING AND ADVERTISING
Keywords:
International Marketing
Extroversion
Business Globalization
Exports
Licensing
Franchising
Management Contracting
Joint Venture
Subsidicary Company
Description:
Abstract:
Σήμερα, οι διεθνείς αγορές χαρακτηρίζονται από συνθήκες έντονου ανταγωνισμού, καθιστώντας το σχεδιασμό αποτελεσματικών στρατηγικών προβολής και επικοινωνίας ιδιαίτερα σημαντικό στο πλαίσιο του διεθνούς μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο αυτό, περιγράφεται το εννοιολογικό πλαίσιο της διαδικασίας σχεδιασμού της διεθνούς διαφημιστικής καμπάνιας, η οργάνωση και διοίκηση των προσωπικών πωλήσεων, η προώθηση των πωλήσεων στις διεθνείς αγορές, οι δημοσίες σχέσεις, η διαδικασία οργάνωσης και συμμετοχής της επιχείρησης σε διεθνείς εκθέσεις και οι διάφορες μορφές χορηγιών που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις.
Linguistic Editors: Rigopoulou, Stavroula
Technical Editors: Stragali, Faidra
Graphic Editors: Lymperopoulou, Marina
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/1558
Bibliographic Reference: Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. (2015). PROMOTION AND COMMUNICATION STRATEGIES FOR INTERNATIONAL MARKETS [Chapter]. In Lymperopoulos, K., Janavaras, B., & Salamoura, M. 2015. INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/1558
Language: Greek
Is Part of: INTERNATIONAL AND EXPORT MARKETING STRATEGIES
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions