Draft
Τα προσωρινά αναρτημένα συγγράμματα βρίσκονται στον τελικό οπτικό έλεγχο για διόρθωση μικρολαθών
Title Details: | |
Μεντορεία ως πλαίσιο αρχικής εκπαίδευσης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών |
|
Authors: |
Tsarpa, Ioanna Sofos, Alivizos |
Subject: | HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > THEORY OF EDUCATION (BROAD EDUCATIONAL CONCEPTS) > LIFELONG LEARNING HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATION BY TYPE > VOCATIONAL EDUCATION HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATION BY FORM > CONTINUING EDUCATION HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > EDUCATION BY FORM > NONFORMAL EDUCATION HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHING ADULTS HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHING ADULTS > ADULT EDUCATION PROGRAMMES HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHER EDUCATION HUMANITIES AND ARTS > EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES > TEACHING AND LEARNING (PROCESSES AND METHODOLOGY) |
Keywords: |
mentoring
mentor mentee internship teacher lifelong learning education |
Description: | |
Abstract: |
Σκοπός του βιβλίου είναι να προσφέρει μια συστηματική και τεκμηριωμένη παρουσίαση του θεσμού της μεντορείας, βασισμένη σε θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις. Στόχος είναι να εξεταστεί το ζήτημα της εκπαίδευσης των μεντόρων ούτως ώστε να είναι σε θέση να βοηθήσουν τους μελλοντικούς νεοεισερχόμενους εκπαιδευτικούς στην πρακτική άσκηση. Απώτερος στόχος είναι να εξεταστεί η μεντορεία κατά την πρακτική άσκηση. Μέσα από τα δώδεκα κεφάλαιά του, το βιβλίο επιχειρεί να παράσχει μια ολιστική θεώρηση της μεντορείας, εξετάζοντας διαφορετικά μοντέλα εφαρμογής, αναλυτικά στάδια υλοποίησης, καθώς και σύγχρονα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαιδευτική και επαγγελματική πρακτική. Αντί να παραμένει σε μια αμιγώς θεωρητική προσέγγιση, το παρόν βιβλίο ενσωματώνει εμπειρικά δεδομένα, πρακτικές περιπτώσεις και παραδείγματα εφαρμογής που υποστηρίζουν την άμεση μεταφορά της γνώσης στην επαγγελματική πραγματικότητα. Η πολυδιάστατη προσέγγισή του καθιστά το βιβλίο ένα πολύτιμο εργαλείο για την καθημερινή πρακτική εκπαιδευτικών. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, υπεύθυνους πρακτικών ασκήσεων, μέντορες και επιμορφωτές, καθώς και σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να εφαρμόσουν τη μεντορεία στο πλαίσιο της μαθητείας ή της επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Επιπλέον, ως ανοικτό εκπαιδευτικό υλικό, παρέχεται με άμεση και δωρεάν πρόσβαση, με στόχο να λειτουργήσει ως ένας πρακτικός και θεωρητικός οδηγός για όλους όσοι επιθυμούν να εμβαθύνουν στην εφαρμογή της μεντορείας και της πρακτικής άσκησης.
|
Linguistic Editors: |
Papakyritsis, Stavros |
Technical Editors: |
Papakyritsis, Stavros |
Graphic Editors: |
Tsionis, Elias |
Type: |
Monograph |
Creation Date: | 30-06-2025 |
Item Details: | |
ISBN |
978-618-228-342-4 |
License: |
Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) |
DOI | http://doi.org/10.57713/kallipos-1092 |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/14963 |
Bibliographic Reference: | Tsarpa, I., & Sofos, A. (2025). Μεντορεία ως πλαίσιο αρχικής εκπαίδευσης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών [Monograph]. Kallipos, Open Academic Editions. https://doi.org/10.57713/kallipos-1092 |
Language: |
Greek |
Number of pages |
320 |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |
You can also view | |
User comments | |
There are no published comments available! | |